ΟΤΑΝ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΛΕΟΝ ΕΙΝΑΙ ΑΞΕΠΕΡΑΣΤΑ ΚΑΙ Η ΚΥΡΙΑ ΜΗΧΑΝΗ ΤΟΥ ΠΛΟΙΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΘΕΙ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΜΗΧΑΝΟΣΤΑΣΙΟΥ ΤΟΤΕ ΠΛΕΟΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΟ ΟΛΟΣ ΑΥΤΟΣ Ο ΒΑΡΥΣ ΟΓΚΟΣ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΣΑΡΑΝΤΑ ΠΕΝΤΕ ΤΟΝΝΟΙ ΝΑ ΕΞΑΧΘΗ ΣΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΓΚΑΡΑΖ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΘΕΙ. ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΔΥΣΚΟΛΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΑΝΕΛΑΒΕ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΑΣ. ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΕΝΑ ΕΠΙΒΑΤΗΓΟ ΟΧΗΜΑΤΑΓΩΓΟ. ΞΕΚΙΝΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΟΙΞΟΥΜΕ ΜΕ ΟΞΥΓΟΝΟΚΟΠΗ ΑΝΟΙΓΜΑ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΓΚΑΡΑΖ ΑΡΚΕΤΑ ΜΕΓΑΛΟ 8 ΜΕΤΡΑ Χ 4 Μ. ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΕΥΚΟΛΗ ΔΙΕΛΕΥΣΗ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΝΥΨΩΣΗ ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΜΗΧΑΝΟΣΤΑΣΙΟ. ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΜΕΤΑΤΟΠΗΣΗΣ ΤΟΥ ΚΟΜΜΕΝΟΥ ΔΑΠΕΔΟΥ ΓΚΑΡΑΖ ΔΙΑ ΤΗΝ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΑΝΟΙΓΜΑΤΟΣ. ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΓΚΟΛΥΣΗΣ ΟΚΤΩ ΕΝΙΣΧΥΜΕΝΩΝ ΜΑΠΩΝ ΣΤΟ ΑΝΩ DECK ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΩΝ 20 ΤΟΝΝΩΝ ΠΑΛΑΓΚΩΝ ΞΕΚΙΝΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΣ ΜΗΧΑΝΗΣ ΤΟΥ ΠΛΟΙΟΥ ΣΥΝΟΛΙΚΟΥ ΒΑΡΟΥΣ 45 ΤΟΝΟΥΣ Ο ΣΤΡΟΦΑΛΟΣ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΣ ΜΗΧΑΝΗΣ ΣΤΟ ΓΚΑΡΑΖ ΤΟΥ ΠΛΟΙΟΥ. ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΤΟΥ,ΕΠ
ΟΤΑΝ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΛΕΟΝ ΕΙΝΑΙ ΑΞΕΠΕΡΑΣΤΑ ΚΑΙ ΟΙ ΚΥΡΙΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ ΤΟΥ ΠΛΟΙΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΘΟΥΝ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΜΗΧΑΝΟΣΤΑΣΙΟΥ ΤΟΤΕ ΠΛΕΟΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΟ ΟΛΟΣ ΑΥΤΟΣ Ο ΒΑΡΥΣ ΟΓΚΟΣ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΣΑΡΑΝΤΑ ΠΕΝΤΕ ΤΟΝΝΟΙ ΕΚΑΣΤΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΞΑΧΘΗ ΣΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΓΚΑΡΑΖ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΟΥΝ ΜΕ ΝΕΕΣ ΠΙΟ ΣΥΝΧΡΟΝΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ. ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΔΥΣΚΟΛΗ ΚΑΙ ΠΟΛΥΠΛΟΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΑΝΕΛΑΒΕ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΑΣ 'EL GRECO' ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΑΝΥΨΩΣΗΣ ΒΑΡΕΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ 'ΕΛΙΚΑΣ' ΚΑΙ ΤΟΥΣ 'ΓΕΡΑΝΟΙ ΛΑΚΗΣ'. ΤΗΝ ΟΛΗ ΕΠΙΒΛΕΨΗ ΕΙΧΕ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ WARTSILA ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΕΝΑ ΕΠΙΒΑΤΙΚΟ ΟΧΗΜΑΤΑΓΩΓΟ. Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΚΑΙ Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΔΕΔΟΜΕΝΗ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΒΑΡΕΩΝ ΜΗΧΑΝΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΜΗΧΑΝΟΣΤΑΣΙΑ ΠΛΟΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΣΕ ΕΤΗΣΙΑ ΒΑΣΗ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΜΙΑ ΦΟΡΑ. ΞΕΚΙΝΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΟΙΞΟΥΜΕ ΜΕ ΟΞΥΓΟΝΟΚΟΠΗ ΔΥΟ ΑΝΟΙΓΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΔΑΠΕΔΟΥ ΣΤΟ ΚΥΡΙΩΣ ΓΚΑΡΑΖ ΑΡΚΕΤΑ ΜΕΓΑΛΟ 8 ΜΕΤΡΑ Χ 3 Μ. ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΕΥΚΟΛΗ ΔΙΕΛΕΥΣΗ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΝΥΨΩΣ
ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ-ΕΤΗΣΙΑΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΣΕ MEGA YACHT ΣΕ ΝΑΥΠΗΓΕΙΟ ΣΤΗΝ ΝΑΥΠΗΓΟΕΠΙΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ ΖΩΝΗ ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ ΕΛΗΦΘΗ ΚΑΙ Η ΑΝΑΘΕΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΑΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ ΣΤΟ ΣΚΑΦΟΣ ΔΥΟ ΥΔΡΑΥΛΙΚΩΝ THRUSTER ΠΡΥΜΑ ΚΑΙ ΠΛΩΡΑ. Ο ΑΡΧΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟ ΚΑΙ ΧΑΡΑΞΗ ΤΗΣ ΑΚΡΙΒΟΥΣ ΘΕΣΗΣ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΟΙ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΙ GAS FREE ΤΗΣ ΠΕΡΟΧΗΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΘΗ ΓΙΑ ΘΕΡΜΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ.ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΟΞΥΓΟΝΟΚΟΠΗ ΤΗΣ ΚΑΡΙΝΑΣ ΣΥΓΧΡΟΝΩΣ ΓΙΝΟΤΑΝ Η ΠΡΟΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΣΤΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΑ. ΜΕ ΚΑΘΕ ΠΡΟΣΟΧΗ ΕΓΙΝΑΝ ΜΕ ΕΥΛΑΒΙΑ ΟΛΕΣ ΟΙ ΣΥΓΚΟΛΛΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΞΕΚΙΝΗΣΕ Η ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΥΠΟΔΟΧΗΣ ΤΗΣ ΣΩΛΗΝΑΣ ΤΟΥΝΕΛ ΤΟΥ BOW ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΣΩΛΗΝΑΣ ΤΟΥ BOW ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ ΓΙΑ ΥΠΟΔΟΧΗ ΤΟΥ ΥΔΡΑΥΛΙΚΟΥ ΜΟΤΕΡ ΣΤΟ ΜΗΧΑΝΟΥΡΓΕΙΟ ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ Η ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΗΣΗ ΤΗΣ ΣΤΟ ΣΚΑΦΟΣ ΤΕΛΙΚΕΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΕΣ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΣΥΓΚΟΛΛΗΣΗ ΤΗΣ ΣΩΛΗΝΑΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΤΟΥ ΣΚΑΦΟΥΣ.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου